Wszystkie diety, które oferuje Catering Fit Szef powstały we współpracy z wykwalifikowanymi Dietetykami. Skomponowane są wyłącznie ze zdrowych, świeżych produktów bogatych w witaminy i minerały, mające zbawienny wpływ na zdrowie i urodę.

To codziennie inne, doskonale zbilansowane pod względem wartości odżywczych posiłki, które dostarczają organizmowi wszystkich niezbędnych elementów potrzebnych do zdrowego funkcjonowania.

W posiłkach Fit Szef nie stosujemy sztucznych polepszaczy smaku. Dedykowane są tym, którzy pragną w sposób smaczny i zdrowy zgubić zbędne kilogramy, a także do osób pragnących zmienić swoje nawyki żywieniowe na lepsze.

Standard

Dieta skierowana do osób , które pragną w sposób smaczny, zdrowy zgubić zbędne kilogramy. Obfituje w produkty bogate w witaminy i minerały mające zbawienny wpływ na zdrowie i doskonałe samopoczucie. Jadłospis diety standardowej jest zbilansowany pod względem wartości odżywczych i dostarcza organizmowi wszystkie niezbędne elementy potrzebne do zdrowego funkcjonowania. Dieta Fit Szef Standard w zależności od poziomu kaloryczności jest idealna zarówno dla osób chcących zgubić zbędne kilogramy jak i dla tych, które są zadowolone ze swojej sylwetki, ale pragną się zdrowo odżywiać.

Dostępne kaloryczności: 1000, 1200, 1300, 1500, 1800, 2000 Przykładowe menu: 1. Puding Chia z musem mango i owocami goji 2. 100 % Fit Burger 3. Roladka z suszonym pomidorem i mozarellą 4. Salatka z gruszką z serem feta 5. Lazagne Fit Zapytaj Dietetyka: dietetyk@fitszef.pl
Sport

Dieta skierowana do osób o zwiększonej aktywności fizycznej, które nie mają czasu na przygotowywanie posiłków. Odpowiednio zbilansowane proporcje białka, tłuszczy i węglowodanów pozwalają zachować siłę i budować masę mięśniową.

Dostępne kaloryczności: 2000, 2500, 3000 Przykładowe menu: 1. Omlet z suszonymi pomidorami, szynką i rukolą 2. Owoce zapiekane pod zdrową kruszonką z serkiem wiejskim 3. Indyk po libańsku w marynacie jogurtowej 4. Wegański Jagielnik 5. Szaszłyki Zapytaj Dietetyka: dietetyk@fitszef.pl
Gluten Free

Dieta dla osób, które chcą lub muszą wyeliminować ze swojej diety gluten. Produkty zawierające ten składnik zostały w tej diecie zastąpione przez inne rodzaje białka. Doskonale zbilansowana pod względem wartości odżywczych, bogata w produkty zawierające witaminy i minerały mające zbawienny wpływ na zdrowie i urodę.

Dostępne kaloryczności: 1000, 1200, 1300, 1500, 1800, 2000, 2500, 3000 Przykładowe menu: 1. Odżywczy koktajl z bananem i truskawkami 2. Fit Pizza bez glutenu 3. Sakiewka Drobiowa z pomidorami i kaszą jaglaną 4. Batatowy serniczek 5. Sałatka grillowany kurczak

Ponieważ istnieje prawdopodobieństwo śladowych ilości glutenu w posiłkach, dieta nie jest zalecana osobom chorym na celiakię.

Zapytaj Dietetyka: dietetyk@fitszef.pl
Lactose Free

Dieta Lactose Free jest dedykowana osobom z nietolerancją laktozy. Najczęstszym objawem nietolerancji cukru mlecznego są: wzdęcia, bóle brzucha. W menu diety bez laktozy występują produkty pochodzenia roślinnego ( mleko kokosowe, tofu) oraz nabiał bez laktozy ( jogurty, sery nie zawierające laktozy) Dieta nie wyklucza białka mleka.

Dostępne kaloryczności: 1000, 1200, 1300, 1500, 1800, 2000, 2500, 3000 Zapytaj Dietetyka: dietetyk@fitszef.pl
Gluten Free & Lactose Free

Dieta dedykowana osobom, które nie tolerują zarówno glutenu jak i laktozy. Łączy w sobie cechy dwóch diet: Diety Gluten Free oraz Diety Lactose Free. Z menu Diety zostały wykluczone produkty zawierające gluten oraz laktozę i zostały zastąpione : produktami naturalnie bezglutenowymi : gryka, ryż, amarantus, komosa ryżowa oraz produktami, które są pozbawione laktozy: produkty pochodzenia roślinnego oraz nabiał bez laktozy. Dieta nie jest odpowiednia dla osób chorych na celiakię ze względu na prawdopodobieństwo wystąpienia śladowych ilości glutenu w posiłkach. Jest zalecana osobom z nietolerancją laktozy, natomiast nie jest zalecana osobom z nietolerancją białka mlecznego.

Dostępne kaloryczności: 1000, 1200, 1300, 1500, 1800, 2000, 2500, 3000 Zapytaj Dietetyka: dietetyk@fitszef.pl
Wege

Dieta przeznaczona dla osób, które chcą ze swojej diety wyeliminować mięso, ryby oraz owoce morza.
Znajdują się w niej produkty nabiałowe, jaja, nasiona roślin strączkowych, orzechy, pestki, sezam, owoce i warzywa. Dieta skomponowana jest w taki sposób, aby dostarczyć organizmowi wszystkie składniki niezbędne do zdrowego funkcjonowania.

Dostępne kaloryczności: 1000, 1200, 1300, 1500, 1800, 2000, 2500 Zapytaj Dietetyka: dietetyk@fitszef.pl
Wege + Fish

To dieta dla osób, które chcą wyeliminować ze swojej diety mięso, ale nie chcą zrezygnować ze spożywania ryb. Menu zbliżone jest do Menu diety Wege i Diety Standard, jednak występują w nim ryby.

Dostępne kaloryczności: 1000, 1200, 1300, 1500, 1800, 2000, 2500 Zapytaj Dietetyka: dietetyk@fitszef.pl
Fit Lunch Box

Fit Lunch Box to zestaw 3 trzech idealnie zbilansowanych posiłków pod względem makro i mikro składników, , dzięki którym poczujesz się lekko, będziesz miał więcej energii i unikniesz niezdrowego podjadania w pracy.

  • 1. Śniadanie
  • 2. Słodka Fit przekąska
  • 3. Obiad.

Przykładowe menu
  • 1. Pasztet naszego wypieku, ogórek narwiański kiszony, pieczywo
  • 2. Rizotto czekoladowe z wiśnią
  • 3. Roladki drobiowe w sosie kurkowym, kasza bulgur, surówka z marchewki i jabłka
Zapytaj Dietetyka: dietetyk@fitszef.pl
DIABETIC

Dieta DIABETIC to dieta stworzona dla osób z zaburzeniami gospodarki węglowodanowej, chorujących na cukrzycę lub insulinooporność. Składa się z 4 posiłków z niskim i średnim indeksem glikemicznym. Co ważne, dieta ma niski ładunek glikemiczny, dzięki czemu zapobiega gwałtownym skokom poziomu glukozy we krwi. Posiłki komponowane są zgodnie z zaleceniami Polskiego Towarzystwa Diabetologicznego. Dieta DIABETIC to bezpieczna, smaczna i pełnowartościowa dieta.

Dostępne kaloryczności: 1000, 1200, 1500, 1800, 2000, 2500 Zapytaj Dietetyka: dietetyk@fitszef.pl
Intermittent Fasting

Rewolucyjna metoda odchudzania, która podbiła Hollywood. Pozwala osiągnąć spektakularne efekty dzięki stosowaniu okresowych postów naprzemiennie z oknami żywieniowymi. IF polega na spożywaniu posiłków w oknie żywieniowym 16/8 co oznacza że przez 8 h jesz a przez 16 h pościsz i chudniesz. Dieta składa się z trzech posiłków: śniadanie, obiad, kolacja. Posiłki zostały zbilansowane przez nasz zespół doświadczonych dietetyków pod kątem makro i mikroskładników niezbędnych do zdrowego funkcjonowania organizmu.

Dieta nie zawiera:
-białego cukru
-mąki pszennej
-tłuszczy trans
-produktów wysokoprzetworzonych

Osoby, które nie mogą korzystać z diety:
-kobiety w ciąży
-kobiety karmiące
-diabetycy
-osoby pracujące fizycznie
-dzieci i młodzież
-osoby starsze

Dostępne kaloryczności: 1200, 1500, 1800, 2000 Zapytaj Dietetyka: dietetyk@fitszef.pl
No Fish

 Dedykowana osobom, które chcą wykluczyć ryby z codziennego menu. Dieta oparta na warzywach, produktach zbożowych, chudym mięsie, nabiale, owocach. Nie zawiera cukru, białej mąki, produktów wysoko przetworzonych. Dieta została zbilansowana przez nasz zespół doświadczonych dietetyków, dzięki czemu dostarcza wszystkie makro i mikroskładniki niezbędne do zdrowego funkcjonowania.

Dostępne kaloryczności: 1000, 1200, 1300, 1500, 1800, 2000, 2500, 3000 Zapytaj Dietetyka: dietetyk@fitszef.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © Fitszef 2017
tel_icon 504 150 960